Thursday, February 17, 2011

prasaan???

erm arini aku wat2 bz la.. pg aku tro sg ipd, nk dptkn sain kpd, mse tuh kul 9 lbh, p kpd meeting.. blik dlu lpk2 mkn ngn a.kril then aku p lgik skali.. mse tuh ader rmai, jmpe la 5 org kwn bru yg akan sme2 jejakkn kaki ke PULAPOL.. erm ok la jgk but aku rse aku plg kecik antara mereka.. ohhhh tidak!!
jmpe kpd, Tuan Hj Abd Aziz nama dier, gler lme dier smbg ngn aku.. dier ckp aku mmg layak, yeker?? hikhik.. die ckp tugas polis amat mulia bla dinilai.. bler aku da msok prasaan tue akan timbul dgn sndrinya.. dia suh aku persetakankn ckp2 org.. hya yg merasai pengalaman sebagai anggota polis jew tau betapa mulianya mereka.. die ckp tamat latihan t jmpe dier.. jgn lpa kt die.. Insyaallah tuan, sya akan jmpa tuan.. sya akn igt kata2 n pesan tuan pada saya..

x sgka aku dia sgt concern ngan aku.. die pesan wat pilihan yg terbaik.. jg dri kt sana.. jgn nakal2.. mcm aku nie anak dier lak.. hehhe... x per.. 12 days 2 go.. prasaan bercampur baur.. smoga ALLAH sempurnakan perjalananku... aminn.......

No comments:

Post a Comment