Wednesday, February 16, 2011

Alhamdulillah...

perkhabaran gembira ya ALLAH... ALLAH da makbulkn doaku, amin... yg ditunggu da kunjung tba, aku bersyukur padamu ya ALLAH.. tanggal 14hb Feb 2011 aku mendapat panggilan yg slama ini kutunggu2.. aku diterima di antara beribu yg meminta.. ya ALLAH, terima kasih atas sgalanya.. berkat 12 Rabiulawal..

surat aku da amik td.. erm nk kna submit blik kt kl.. aku bakal INSPEKTOR?? akukah?? ya, anda MAZIDA... adeh, aku cma ader beberapa hari tuk suma nie.. mcm x smpt tp aku harus lakukn suma nie.. tah la.. aku bertanya pd dri adakah aku bermimpi?? MAZIDA, nie kenyataan, nie yg awk nk kn?? awk kne lakukan yg tbaik.. awk bole MAZIDA..

jgn pndg perkara yg lalu... jadikn suma 2 1 cabaran.. aku sedih bler pk kn npe aku perlu lalui suma nie.. 9 bulan yg aku lalui bsmanya tlalu indah.. terima kasih ats cinta itu.. drimu terlalu sempurna... :'(

No comments:

Post a Comment