Wednesday, January 12, 2011

12/1/11- permulaan ari yg sedih.. :'(

pg2 da dpt call.. angahku, satu2nya ibu saudara sblh mak msok hosp.. hya terbaring kaku, dgn keadaan dia yg x sempurna anggota seperti kta aku jdi sedih.. slama nie dia x pnh merungut dgn kekurangan yg dia ada. dia idup spt org normal yg lain.. aku x mmpu gmbarkn prasaan aku, tgk mak sdh aku jdi sebak.. aku x mmpu lgi, aku fhm prasaan mak.. aku berdoa agar dia kembali chat spt sediakala..

aku jga sedih bla sahabatku dunia akhirat sedih.. aku arap x der apa yg berlaku.. mgkn ujian darah kali kedua nie memberi keputusan yg negatif.. aku x nk pape jdi kt dia.. mgkn suspek sja, jgn risau k, aku taw xkn ada papa jdi kt ang..

aku x bole tdo smlm.. aku da solat hajat utk kedua2 insan yg aku syg nie.. tah la, smoga ALLAH beri aku kekuatan utk truskn suma nie.. :'(

No comments:

Post a Comment