Thursday, December 23, 2010

my beloved lawyer in da world..

im juz talking wif ma beloved lawyer in da world. she's soo worries on me.. im ok la kaklong, no worries on me k.. adek kaklong nie da besaq la.. hehe.. kaklong, can u sue 1 person?? ska sgt sebok hai adek kaklong nie, soo annoying n disgusting la, rimaih.. sja ja wat gempaq kt kaklong.. :) im telling da true 2 u sis sbb adek kaklong nie x pnh ada rasia ngn kaklong kn, da lme x smbg cmni sbb 2 kaklong rndu adek kaklong nie kan.. hihihi... kaklong da x sbq nk adek dier dk dkt ngn dier, huhu... i know wut's in ur mind kaklong, juz pray da best 4 me.. i will show u im ur best sis eva..
she said she owez there 4 me.. tq kaklong.. im ur biq sis now sbb lg tggi dr kaklong, upss.. t eda p kl okies sbb kaklong ajk soping, saya sukeeeee sgt.... 
i <3 u kaklong (mahzura mohd desa)

No comments:

Post a Comment